[Domestika] Create an Art Toy/створити художню іграшку (Charuca Vargas) [SPA]
Навчіться створювати ляльку Каваї. Від ідеї до ескізу персонажа до створення цифрового формату для його створення
Привіт, мене звуть Чарука, і я дизайнер персонажів. Ласкаво просимо на мій курс з побудови персонажа та створення файлів для подальшого створення іграшки, тобто ляльки. У цьому курсі я покажу вам свій творчий процес створення персонажів. Ви будете супроводжувати мене в процесі з самого початку, оскільки ідея спадає на думку, проходячи етап ескізу, крок за кроком оцифровуючи та готуючи файли, щоб ми могли зробити з них іграшку. Під час курсу Я дам вам поради, які мені дуже допомогли, як у створенні крутих персонажів, так і в пошуку способів перетворити їх на ляльок та інші красиві предмети.
Ми дізнаємось, що таке цей світ Art Toy, Я дам вам кілька порад, як покращити свого персонажа та наповнити наші батареї деякими книгами та веб-сторінками.
Потім ми почнемо малювати наші ескізи, і я покажу вам, як сканувати та векторизувати наш дизайн. У комп'ютері ми підготуємо оборот і зробимо колірну карту.
Ми також зробимо нашу ляльку логотипом і упаковкою, щоб зробити її більш повною, і, нарешті, я дам вам кілька порад, щоб ми могли втілити нашу іграшку в реальність.
що являє собою проект цього курсу?
Ваша місія-створити власного персонажа та зробити з ним проект, щоб представити його компаніям, що виробляють ляльок, або щоб ви могли втілити свою ляльку в реальність. Я навчу вас готувати файли як вектори, але ви можете працювати з цією технікою або будь-якою іншою, яка вам зручна, наприклад, виконувати весь процес вручну або за допомогою програми обробки зображень, наприклад Photoshop. Важливо уточнити, що курс охоплює весь етап підготовки до зйомок. Пізніше я дам вам поради щодо використання вашого персонажа у виробництві, але це залежить лише від вас, вашого ентузіазму та вашої роботи.
Для кого цей курс?