Що нового?

Набір учасників Forex: з нуля до прибуткових угод (Сергій Атрощенко)

Інформація про покупку
Тип покупки: Складчина
Ціна: 1839 ГРН
Учасників: 0 з 1
Організатор: Відсутній
Статус: Набір учасників
Внесок: 1912.6 ГРН
0%
Основний список
Резервний список

Gadzhi

Модератор

що Ви отримаєте:
Торгову систему GoldMain з прибутковістю в 30% за 2017 і 40% за 2018 рік.
3 онлайн-курси, які ви почнете вивчати негайно. 2 тижні навчання і торгівлі, підтримку в закритій групі, безкоштовне проходження наступних потоків тренінгу - це все дозволить отримати реальний результат.

Припустимо я новачок
Що мені потрібно робити, щоб розібратися з цим ринком, навчитися торгувати, причому не просто торгувати, а стабільно заробляти собі і не тільки собі на хліб і бажано з маслом?
  • я готовий вкладати час в навчання, але з умовою, що воно буде коротким і без води, тільки те, що потрібно. Після нього (навчання) я хочу точно розуміти, що мені робити на ринку, коли входити в угоду, коли виходити, як захистити мої гроші і як збільшувати ризики зі збільшенням мого прибутку.
  • я готовий вкласти в своє навчання трохи грошей, але мені потрібні гарантії, що все таки я можу заробляти торгуючи на ринку Форекс. Якщо я це зрозумію, якщо у мене буде виходити, я готовий вкладати багато, тому що я буду знати, що це принесе мені гроші, багато грошей.
  • я готовий вчитися. Але тільки у фахівця, який заробляє сам, чесний і має багато результативних учнів.
  • я готовий вчитися, але мені потрібна простота, а не незрозумілі пояснення після яких хочеться все відразу кинути і ніколи до цього не повертатися.
  • я готовий вчитися, але мені потрібно, щоб мене вчили, показуючи входи в угоду і виходи з неї в режимі реального часу на реальному ринку.
  • я готовий вчитися, але мені важливо, щоб мене не обсміяли потім мої близькі, за бездумно витрачені час і найголовніше гроші.
  • я готовий вчитися, але я хочу заробляти. Заробляти реально і багато.
ви готові, якщо все це буде в навчанні?