як буде проходити гра:
Проходиш тест, щоб зрозуміти твій початковий рівень
Вступаєш в чат і отримуєш уроки з переговорів, заперечень і пошуку клієнтів.
Отримуєш завдання на 7 днів.
Отримуєш кейси для використання в 8 нішах, а так само зв'язки і уроки по запуску і ведення даних Ніш.
Всі учасники діляться на команди по 5 осіб.
Змагання йде як між усіма учасниками, так і між командами.
Звіт, розбір помилок і знову завдання на 7 днів.
І так протягом 30 днів.
Кожен день Груповий Zoom на 1 годину, де розбираються ваші помилки в пошуку клієнтів і запуску їх.
Записи викладаються в той же день.
що робити, якщо я хочу знайти клієнтів у певній ніші?
Ми будемо шукати в найефективніших і простих в реалізації нішах:
Я дам по кожній ніші готові зв'язки з прикладами офферов, аудиторій, посадочних, креативів і середньою ціною результату. А також під час гри буду кожен день допомагати в Zoom.
якщо у мене немає кейсів і я новачок, то чи зможу взяти клієнтів?
Так. таких була велика частина на першій грі. Я надаю кейси, даю уроки по запуску всіх ніш і кожен день в Зумі допомагаю з усіма питаннями кожному. Не тільки з пошуку клієнтів, але і по їх запуску і ведення.
Як ми будемо шукати клієнтів?
За допомогою таргета на себе і автоматичних розсилок. На розсилках будемо тренуватися закривати заперечення і вести переговори.
Ви навчитеся лити на свої послуги лідів по 200-300 рублів в будь-якому обсязі в 8 нішах. Навчіться закривати всі заперечення і в слідстві клієнтів на оплату.
Під "навчіться" я не маю на увазі теорію, як на курсах. Це буде чиста практика з щоденним зворотним зв'язком від мене.
набір з 10 листопада.
Вартість 20 000 рублів.
Проходиш тест, щоб зрозуміти твій початковий рівень
Вступаєш в чат і отримуєш уроки з переговорів, заперечень і пошуку клієнтів.
Отримуєш завдання на 7 днів.
Отримуєш кейси для використання в 8 нішах, а так само зв'язки і уроки по запуску і ведення даних Ніш.
Всі учасники діляться на команди по 5 осіб.