За попереднім голосуванням переміг перший (укорочений) варіант марафону. Але! Я вирішила не робити ні перший, ні другий варіант, а організувати щось по середнє
⠀
врахувала всі Ваші побажання:
КОРОТКО-марафон буде всього лише на 10 днів!
Насичено – 1 день-кілька постів. Пости з видеообъяснениями. Фото та аудіо. Все, щоб донести до вас інформацію максимально швидко і легко.
Зрозуміло-я розробила структуру, яка допоможе вам не заплутатися у всьому цьому потоці інформації. Все буде донесено на блюдечку, як я і люблю.
Наочно-все покажу на прикладі з реальними новорічними реквізитами. Спеціально для марафону буду орендувати студію, де запишу всі необхідні відеоуроки.
⠀
Марафон буде вам дуже корисний, якщо:
Хочете новорічну фотосесію, але не знаєте, як позувати.
У вас вдома є ялинка, але ви поняття не маєте, як з ним краще фотографуватися.
Коли максимум, на що ви здатні: "Дивись Я фотографуюся з ялинкою", " Ой! А це подарунок?"або" Дивись, ялинкова іграшка!"
Був досвід сумної фотосесії і замість того, щоб говорити: "я більше ніколи не буду довіряти фотографам", самі вчіться організовувати і робити фотосесію.
Вам набридли типові новорічні фотосесії з ялинкою і з каміном, і ви хочете створити щось новорічне і креативне.
У мене запитали як буде проходить марафон. Давайте поясню:
З 4 листопада щодня викладатимуться по кілька постів-уроків на сторінці закритого марафону.
Пости у вигляді відео та фото з текстом.
Теми різні. Про те, який одяг підібрати, як готуватися і як позувати при фотосесії. Які помилки краще не допускати. Ми вивчимо близько 100 поз за весь марафон.
Сенс марафону в тому, що він вас мотивує.⠀
Знайте, якщо хочете навчитися, мало просто дивитися, потрібна система в діях, потрібна практика.
Якою б хаотичною людиною Я не була, але я завжди за систему в навчанні і викладанні.
⠀
МОЯ мета цього марафону-не набрати мільйони підписників, які будуть отримувати поверхневу інформацію і навіть не намагатися щось зробити. Так як для цих знань вони нічого не зробили.