Що нового?

Набір учасників Презентації UX Live (Данило No Name)

Інформація про покупку
Тип покупки: Складчина
Ціна: 3677 ГРН
Учасників: 0 з 60
Організатор: Відсутній
Статус: Набір учасників
Внесок: 63.7 ГРН
0%
Основний список
Резервний список

Gadzhi

Модератор

Моя мета навчити вас робити презентації не гірше мене, а не продати вам набір відео-уроків, який ви відкладіть в папку і більше ніколи до неї не повернетеся, поки не згорить жорсткий диск. Тому нас чекають івенти, вебінари, розбори, созвони і дедлайни. І в кожному з розділів вас чекає величезна кількість міні-лайфхак, про які ви чули, але ніколи не використовували.

я не дизайнер і не вмію працювати в Фотошопі. Мені підійде?
Значить ви за адресою. На курсі спеціально для вас будуть уроки по базовим функціями фотошопу і роботі із зображеннями і форматами. Якщо ви вмієте користуватися технологіями (смартфони, ноутбуки, смарт-телевізори) і вам не треба пояснювати як встановити Програму або розпакувати архів — все відмінно. Головне не забивати, а якщо щось незрозуміло питати.

Як будуть проходити заняття?
На курсі ми будемо використовувати спеціальну захищену LMS (Learning Management System) платформу. Ви так само будете отримувати email-повідомлення, щоб нічого не пропустити. Користуватися нею не складніше вконтакте або FB.

який комп'ютер підійде для участі на курсі?
Mac або PC.
Заздалегідь потрібно попередньо встановити Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects (Тріал-версія працює 30 днів, і перед початком курсу буде достатньо).
Браузер Chrome.
В цілому все повинно тягнути навіть на старому ноутбуці.

я теж не дизайнер. Навіщо мені взагалі презентації, адже я не показую логотипи і сайти?