Що нового?

Придбаний [Udemy] пишемо сценарій. Від коротких відео до особистого бренду (Катерина Полєтаєва)

Інформація про покупку
Тип покупки: Складчина
Ціна: 382 ГРН
Учасників: 0 з 9
Організатор: Відсутній
Статус: Набір учасників
Внесок: 44.1 ГРН
0%
Основний список
Резервний список

Gadzhi

Модератор

Контент, який хочеться дивитися; відео, які поставлять на повтор

чого ви навчитеся
  • Як написати чіпляє аудиторію сценарій і зняти по ньому відео
  • Як створити проект від ідеї до закриває сцена
  • Як створювати персонажів, здатних "запасти в душу"
  • як достукатися до глядача і завоювати лайки і увагу
Всім привіт з далекої Каліфорнії. Мене звуть Катя, і я студентка The Academy of Art in San Francisco. Не обов'язково жити в Америці і платити шалені гроші за навчання, щоб отримувати Класні знання, особливо, якщо ти не мрієш затьмарити Спілберга або зняти щось крутіше Титаніка. Напевно. ти класний бізнесмен або блогер, просунутий або початківець... Пусте. Важливо, що для спілкування з аудиторією тобі потрібно використовувати відео. Хвала богам, якщо ти розумний і красивий, хвала Тобі, якщо ти креативний і знаєш, як правильно використовувати film language, а також Як написати такий сценарій до будь-якого ролика, щоб глядачеві захотілося стати твоїм фанатом або фанатом твого бізнесу/продукту. Моя основна спеціальність-сценарист і режисер, але щодня я бойовий солдат по всіх фронтах: управління акторами, монтаж, освітлення, звукозапис. У цьому курсі я поділюся з тобою основами сценаристики, а хто вирішить піти зі мною в 30 денний марафон, ми вже почнемо знімати короткі відео, пізнавати основи режисури та інші хитрощі кінокухні.

отже, про що цей курс?
  1. Ми поговоримо про аудиторію та її запити. Чого хочуть жінки в цілому, я не розповім, але наочно покажу, як створюються серіали і проекти для як мінімум 4-х різних типів жінок.
  2. Ідея і меседж. Будемо вчитися формувати головний посил відеоролика.