Що нового?

Придбаний Здорове травлення. Комплексний підхід, 2 потік (Дар'я Єрмішина)

Інформація про покупку
Тип покупки: Складчина
Ціна: 3493 ГРН
Учасників: 0 з 58
Організатор: Відсутній
Статус: Набір учасників
Внесок: 62.6 ГРН
0%
Основний список
Резервний список

Gadzhi

Модератор

Про автора курсу:


"Мене звати Дарина Єрмішина.
Я лікар-гастроентеролог, лікар-терапевт і автор цього курсу.
У своїй роботі з пацієнтами використовую комплексний підхід до здорового травлення і саме такий підхід ліг в основу цього курсу.
Крім класичної медичної освіти (Кубанський державний медичний університет), я постійно підвищую кваліфікацію, вивчаючи біохімію та інтегративні підходи до здоров'я (курси Kalish Institute, the Metabolic Healing Institute).
До мене звертаються люди з найрізноманітнішим скаргами-біль в животі, відрижка, нудота, здуття, газоутворення, запор, діарея, тривожність.
Вони хочуть розібратися в тому, що з ними відбувається і як їм допомогти собі.
Перш за все для цих людей я і створила цей курс."

  • шлунково-кишковий тракт-найзагадковіша і найважливіша частина нашого організму.
він великий, складається з величезної кількості абсолютно різних органів, в кожному з яких може піти щось не так.
Стравохід, шлунок, підшлункова, печінка, жовчний міхур, тонкий і товстий кишечник повинні працювати злагоджено, як конвеєр і порушення роботи однієї "частини" блокує роботу всього ланцюжка.
Порушується засвоєння поживних речовин і нові проблеми зі здоров'ям наростають, як снігова куля.
Як же розібратися, що ж сталося, а найголовніше, що робити?
Лікарська консультація-це, безумовно, необхідна частина лікування, але іноді недостатня. Лікар на прийомі ніколи не охопить всі необхідні аспекти травлення, тому Ваше здоров'я тільки в ваших руках.


вам потрібен курс, якщо:

  • у Вас встановлений гастроентерологічний діагноз, і ви хочете розібратися в причинах його виникнення і зрозуміти, що ж саме призвело до проблеми і як її вирішувати;